Revija Specialna zakladnica
Letnik 2021
Prispevki:
Nina Fricelj, Staša Kukovec, Mateja Podgorelec in Petra Suhoveršnik: Literatura kot pot k sprejemanju drugačnosti in način opolnomočenja oseb s posebnimi potrebami
Angela Stoleska in Lana Lavrih: Premagovanje testne anksioznosti
Darja Berložnik in Jerica Bukor: Pozitivni vidiki vplivanja otroka z motnjami v duševnem razvoju na sorojence
Bernarda Budič: CTNNB1 sindrom: ultra redka de novo genska mutacija, njene posledice in način zdravljenja skozi oči genetike
Urša Benedičič: Delo z učenci s posebnimi potrebami na nizozemski mednarodni osnovni šoli
Lara Hodej in Urška Smolič: Vloga specialnega in rehabilitacijskega pedagoga v zgodnji obravnavi
Tim Savelli in Nina Fricelj: Pridobljena disleksija: značilnosti, ocenjevanje in strategije pomoči
Neža Snoj, Ajda Andrejka in Pika Zakonšek: Izzivi otrok z avtističnimi motnjami na področju socialnih odnosov
Mia Sara Gril, Kaja Jelinič in Mihaela Orožen: »Fonološko zavedanje - kako ga razvijati in na kaj vpliva? «
Jerca Bergant, Maša Lebar in Taja Vidonja: Delo z otroki z epilepsijo v šoli in doma
Nina Pavlin: Specialni pedagog v praksi
Letnik 2020
Prispevki:
Živa Jakšić Ivačič: »Zakoni so pogosto napisani tako, da jih navadni ljudje težko razumemo«
Nina Fricelj, Mateja Podgorelec, Tim Savelli, Petra Suhoveršnik: Dejavnosti za razvoj drobne motorike pri predšolskem otroku
Tadeja Donša, Špela Schmid: Koučing kot strategija pomoči posameznikom s težavami na področju izvršilnega funkcioniranja – pozitivni učinki in izzivi koučinga skozi lastno izkušnjo
Lana Lavrih, Nika Tomše: Uporaba interaktivnih učnih gradiv pri vzgojno-izobraževalnem delu z osebami z lažjimi motnjami v duševnem razvoju
Brina Biličič, Anja Kleindienst, Lana Lavrih, Nika Tomše: Komunikacija z osebami z gluhoslepoto
Amela Lišić: Razvoj samozagovorniških veščin učencev s PPPU za uresničevanje pravice do prilagoditev v osnovni šoli
Mojca Trajbarič, Klara Vrabec: Sprejemanje otroka s posebnimi potrebami v družini