Revija Specialna zakladnica

Letnik 2021

Prispevki:

  • Nina Fricelj, Staša Kukovec, Mateja Podgorelec in Petra Suhoveršnik: Literatura kot pot k sprejemanju drugačnosti in način opolnomočenja oseb s posebnimi potrebami

  • Angela Stoleska in Lana Lavrih: Premagovanje testne anksioznosti

  • Darja Berložnik in Jerica Bukor: Pozitivni vidiki vplivanja otroka z motnjami v duševnem razvoju na sorojence

  • Bernarda Budič: CTNNB1 sindrom: ultra redka de novo genska mutacija, njene posledice in način zdravljenja skozi oči genetike

  • Urša Benedičič: Delo z učenci s posebnimi potrebami na nizozemski mednarodni osnovni šoli

  • Lara Hodej in Urška Smolič: Vloga specialnega in rehabilitacijskega pedagoga v zgodnji obravnavi

  • Tim Savelli in Nina Fricelj: Pridobljena disleksija: značilnosti, ocenjevanje in strategije pomoči

  • Neža Snoj, Ajda Andrejka in Pika Zakonšek: Izzivi otrok z avtističnimi motnjami na področju socialnih odnosov

  • Mia Sara Gril, Kaja Jelinič in Mihaela Orožen: »Fonološko zavedanje - kako ga razvijati in na kaj vpliva? «

  • Jerca Bergant, Maša Lebar in Taja Vidonja: Delo z otroki z epilepsijo v šoli in doma

  • Nina Pavlin: Specialni pedagog v praksi

PRENOS E-REVIJE

Letnik 2020

Prispevki:

  • Živa Jakšić Ivačič: »Zakoni so pogosto napisani tako, da jih navadni ljudje težko razumemo«

  • Nina Fricelj, Mateja Podgorelec, Tim Savelli, Petra Suhoveršnik: Dejavnosti za razvoj drobne motorike pri predšolskem otroku

  • Tadeja Donša, Špela Schmid: Koučing kot strategija pomoči posameznikom s težavami na področju izvršilnega funkcioniranja – pozitivni učinki in izzivi koučinga skozi lastno izkušnjo

  • Lana Lavrih, Nika Tomše: Uporaba interaktivnih učnih gradiv pri vzgojno-izobraževalnem delu z osebami z lažjimi motnjami v duševnem razvoju

  • Brina Biličič, Anja Kleindienst, Lana Lavrih, Nika Tomše: Komunikacija z osebami z gluhoslepoto

  • Amela Lišić: Razvoj samozagovorniških veščin učencev s PPPU za uresničevanje pravice do prilagoditev v osnovni šoli

  • Mojca Trajbarič, Klara Vrabec: Sprejemanje otroka s posebnimi potrebami v družini

PRENOS E-REVIJE